Złożenie Zamówienia

1. Kupujący zobowiązany jest do prawidłowego wypełnienia formularza w czasie rejestracji konta użytkownika w systemie patera.pl, który wykorzystywany jest w czasie składania przez użytkownika zamówień na dany towar.

2. Złożenie zamówienia jest potwierdzane automatyczną wiadomością wygenerowaną przez system. Brak potwierdzenia złożenia zamówienia, może oznaczać błąd systemowy lub innym problem informatyczno-techniczny, co oznacza brak przyjęcia zamówienia do realizacji.

3. W przypadku odpowiednich ilości stanów magazynowych, zamówienie zostanie zatwierdzone poprzez potwierdzenie realizacji zamówienia i powiadomienie kupującego drogą elektroniczną o przekazaniu przesyłki kurierowi.

4. W przypadku braku odpowiednich stanów magazynowych, klient otrzyma pisemną bądź telefoniczną informację zwrotną od obsługi klienta deklarującą najbliższy możliwy termin kompletacji/realizacji złożonego zamówienia. Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie terminu realizacji, anulowanie całości zamówienia) lub innego wg ustaleń ze sklepem PATERA.

5. Wszelkie zmiany dokonywane w zamówieniu muszą uzyskać ponowne potwierdzenie od obsługi sklepu PATERA.

6. W przypadku towarów nie objętych dostępną na stronie sklepu PATERA ofertą, takie zamówienie objęte jest koniecznością wpłaty zadatku, przy czym zadatek może zostać uiszczony w postaci gotówki lub wpłaty na konto bankowe sklepu dopiero po pisemnym potwierdzeniu realizacji zamówienia. Wpłaty dokonane przed potwierdzeniem realizacji zamówienia będą zwracane klientom w wartości pomniejszonej o opłaty bankowe, a na sklepie PATERA nie będzie ciążyć odpowiedzialność realizacji zamówienia towarów z poza oferty.

7. Sklep PATERA wystawia dokument sprzedaży na zamówiony towar (paragon lub fakturę), który jest potwierdzeniem zawartej umowy kupna – sprzedaży.