REKLAMACJE

1. Reklamacje dotyczące okoliczności opisanych w regulaminie sklepu PATERA § 4 pkt 5 – 8 będą rozpatrywane w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwrotu reklamowanego towaru w raz z dowodem zakupu i podpisanym protokołem szkód. Jest to warunek konieczny by Kupujący mógł otrzymać nowy pełnowartościowy produkt lub zwrot gotówki na wskazane konto w przypadku, gdy przy złożeniu zamówienia klient dokonał płatności przelewem, a kwota ta została zaksięgowana na koncie sklepu PATERA. O decyzji w sprawie reklamacji Kupujący zostanie poinformowany pisemnie w mailu lub telefonicznie.

2. Zwracany towar musi być przez Kupującego zapakowany w oryginalne opakowanie i staranie zabezpieczony (poszczególne części nie mogą się przemieszczać i muszą być zabezpieczone papierem lub folią ), aby uniemożliwić uszkodzenie w trakcie transportu.

3. Z kolei reklamacje dotyczące wad produkcyjnych towaru prosimy zgłaszać poprzez formularz kontaktowy widniejący na stronie sklepu PATERA, bądź na adres sklep@patera.pl. Wówczas poprosimy Państwa o odesłanie nam towaru do którego należy dołączyć koniecznie dowód zakupu (paragon lub fakturę) z podkreśloną pozycją reklamowaną i opisem wady. Po przyjęciu zwrotu w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki odpiszemy, czy reklamacja została uznana przez producenta. Jeśli tak wymienimy produkt na pełnowartościowy, a w razie wyczerpania nakładu zaproponujemy inne dostępne w naszym sklepie produkty, bądź obniżymy cenę zakupionego towaru, a różnicę cenową prześlemy na wskazane konto lub zwrócimy pełną wartość towaru wraz z kosztami przesyłki. W przypadku nie uznania reklamacji przez producenta odeślemy z powrotem na koszt klienta reklamowany towar.

4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

a. Imię i nazwisko

b. Datę oraz numer zamówienia

c. Opis wady.

5. Sklep zastrzega sobie, iż niewielkie różnice, krzywizny, nakłucia czy pęcherzyki powietrza występujące w produktach porcelanowych i szklanych, a także niewielkie różnice w ręcznym zdobieniu, są wynikiem procesów technologicznych w trakcie wytwarzania i ich produkcji, a więc nie podlegają reklamacji. Nadmieniamy, iż jakość produktów sprawdzana jest według norm unijnych, jeszcze na miejscu w zakładzie produkcyjnym co od razu pozwala stwierdzić, czy jest on zakwalifikowany jako pełnowartościowy i nadający się do sprzedaży, czy też nie.

6. Parametry towarów podane na stronie www.patera.pl są podane orientacyjnie. Towar z różniącymi się parametrami od podanych w sklepie nie podlega reklamacji, chyba, że różnice są istotne.

7. Sklep PATERA nie bierze odpowiedzialności wobec firm lub osób trzecich z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas Sklep PATERA towarów.

8. Wszelkie inne reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego na podstawie dowodu zakupu.